söndag 1 augusti 2010

41+4

Här föds inte många barn. Igår blev det för mycket ont i höfterna utan att ha något som helst att göra med att förlossningen skulle sätta igång, och det har blivit alldeles för lite sova den senaste tiden så det enda som fanns kvar att göra var att gråta. Så jag grät. När jag skulle sätta mig för natten så tog jag 2 av alla piller jag har och sen sov jag faktiskt! 23-2.30, 3-6.30. Det är så skönt att vara utvilad. Rufus får stå ut med att födas med ett pillerberoende. Bättre det än en alkoholskada.
Idag har Markku och Vilja varit på äventyr hela dagen och jag har suttit i sängen och tittat på Mad Men och lagat rostbiff med remouladsås, rostad lök, potatis och grönt. Det skall vi ha när de strax kommer hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stor du är!
Toivottavasti kaikki menee hyvin synnytyksessä ja Rufuksen kanssa! Paljon paljon onnea koko perheelle!

-Rebekka