måndag 25 oktober 2010

Ryggen

På tal om att inte sova så kan jag berätta att mitt ryggproblem antagligen beror på att mina tarmar inte har det så bra. Tarmarna sitter fast i ryggslutet och har de inte det bra så uppstår symptom av det slag som jag har. Allt enligt osteopat-Sandra som har behandlat mig för detta och saker och ting har förändrats och förbättrats men inte är det helt bra. Som en hjälp på traven för tarmen har jag slutat med de flesta mjölkprodukterna, inte kanelbullar obviously, och övergått till omelett eller bovetegröt till frukost. Men ingen mer kvällsglassfrossa. Hmph! Och ingen pajalagröt till frukost. Så klistrigt som det är på tallriken är det också i magen.
I början av november skall jag på magnetröntgen, jag var tvungen att komma med REJÄLT psykbrythot för att få den, och jag skall även få akupunktur då. Under tiden sover jag ett par timmar per natt sittandes lutad mot min spikmatta. Ja, tyck synd om mig NU!

1 kommentar:

AMI sa...

Ge dig inte, det är in te
normalt att ha det så. Stå på dig om en "riktig" utredning och ej bara MR