tisdag 3 juni 2008

Reflektioner en tisdag


Helgen i Sthlm gick fint. Markku sprang medans Pernilla och jag pratade ihjäl varandra innan vi åkte och hejade vid målet. På söndagen hämtade vi nya glashandtag till hallen, lyckades spränga två när vi skruvade dit dem, och sen lullade vi omkring i gott sällskap tills det var dags att åka hem. Shoppade ingenting alls själv men Markku köpte en svensk landslagströja! Sån e han!
Det känns som om jag äter som en galning. Antingen är jag så hungrig att jag dör eller så är jag så mätt att jag dör. Det är dåligt med mellanlägen just nu. 15de veckan börjar imorgon, snart 4 månader.
På jobbet flyttar jag papper och skriver offerter. Dyr är jag! En offert gick igenom idag så det blir modefotografering  innan midsommar. Kul! Jag lunchar också mycket med arbetskontakter. Hänger mig som en igel i deras vader så att de inte skall glömma bort mig.

Inga kommentarer: