tisdag 9 december 2008

Effektiva


Idag fick vi gjort det vi skulle och lite till. Vilja passbild accepterades trots öppen mun. Man kan inte ha för höga krav på småbarn tyckte tanten. Bra! Om jag nån gång har tråkigt så räcker det att jag öppnar Viljas pass, hon ser helt bananas ut.
Glömde posta kyrkkuvertet kom jag på nu. Jahap. Istället fick jag köpt kokosfett och formar och har nu gjort ischoklad och en plåt pepparkakor. Jag älskar ischoklad men kan rekommendera att ni köper dem färdiga av ekonomiska skäl. Folieformarna kostade 3.50 €/20 st, behövde 40 st, kokosfettet kostade 3.50 och chokladen 2x 3 €. Så 40 ischoklad gick på nästan 17 €. Det måste gå att hitta billigare färdiga i affären.
Köpte också 1 kilo fransk, rökt vitlök. Kan inte dö nyfiken.
Dagens outfit: tjusig body från Helena, tack så mycket!

Inga kommentarer: