måndag 15 december 2008

Helgen är över


Nu när mormor har åkt hem och Markku är på jobbet så är det bara Vilja och jag kvar. Man skulle kunna tro att det bara är jag för Vilja har gått in i Den Stora Sömnen. Från att ha ätit var tredje timma fick hon en flipp lördags natt och skulle ha mat var och varannan timme. Överstimmulans tillsammans med roliga och pedagoigska mormor var domen. När mormor väl åkt och understimulerande mamma trätt in så har Vilja sovit 4-5 timmar mellan amningarna: 18, 22, 03, 07 och nu är klockan kvart över 11 och hon sover vidare. Vi skall åka till stan och lämna in försenade räkneskaper till revisorn när hon vaknar. Betalade också in försenad restskatt idag. Jag och ekonomi är inte helt på samma våglängd, därför försöker jag dra in så mycket cash som möjligt så att jag kan betala straffavgifterna.
Mer bilder från helgen kommer.

Inga kommentarer: