tisdag 23 mars 2010

Cirka tre veckor...

...sen senaste uppdateringen. Jag sover fortfarande dåligt och har då dåligt med energi för någonting över huvudtaget.
Jag har köpt nya MBT-skor, ny kontorsstol och börjat gå regelbundet hos en osteopat. Inget av det har gjort min sömn bättre men kanske det har stoppat det hela från att bli sämre.
Det som hjälpt ett par nätter är att jag sitter och sover i den hårda kökssoffan. Sofflocket trycker mot svanskotan på samma sätt som osteopaten trycker och det lindrar smärtan. I natt tror jag att jag sov fyra timmar i följd på soffan! Plus två gånger 1 timme, 6 in alles, yeah! Annars brukar jag sova en timme åt gången i max fyra timmar.
Sömnproblemet är ingens fel så jag är inte arg men jag gråter ibland för det känns helt absurt. Jag har inga problem på dagen och när jag går och lägger mig tänker jag "Kanske är det något jag inbillat mig, inatt kommer jag att sova gott." Men fel har jag. Här kommer nu lite bilder från vad som pågått sista tiden. Mycket nöje!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tradigt med sovandet. Himla skoj att se er på bloggen igen. Har inga fler sömntrix. Akupunktur?