tisdag 18 maj 2010

Först klaga, sen lite bilder

Ontet i ryggslutet/rumpan fortsätter. Jag kan inte ligga ner alls, då gör det ont, så jag sitter och sover. När någon i januari föreslog att jag prova att sitta och sova så avfärdade jag det. Inte kan man sitta och sova. Men det kan man!
Smärtan är nu lite UFO-betonad, den beror på graviditeten och jag kan inte riktigt spåra varför den uppstår. Ett ställe på vänsterlåret, 1 cm stort ungefär, "brinner" ibland, vänster ljumske kan göra ont, liksom vänster sida om svanskotan och på vänster-skinkas-yttersida. Logiken i den smärtbilden är svår för mig att se.
Jag ser det som att mina höfter är som isflak och i och med att Rufus under hela graviditeten har befunnit sig under min navel så är det omöjligt att kontrollera hur höfterna/isflaken kommer att röra sig. Utan mina MBT-skor hade jag nog varit inlagd någonstans. De gånger jag i fåfängan bytt ut dem mot Birkenstock-sandaler eller tyska sjuksköterskeskor så har jag haft så ont följande natt och dag så det gör jag inte om.
Voltaren gel är tillbaka i mitt liv! Jag har kollat med sjukvården att det är ok.

1 kommentar:

Anonym sa...

But also michael kors.
feeling that the moist and warm ghd moins cher.
bro ugg boots sale.
When back ah michael kors purse.