måndag 7 april 2008

Linda Skugge

Linda är bra. Hon har alltid sökt spons och aldrig stuckit under stolen med det. Jag vet dock inte om hon har fått nån. För nåt år sedan tjatade hon att hon ville ha Odd Molly spons. Hon använder OM mycket. Många kändisar får OM spons och jag utgår från att Linda får det också men det framgår inte från hennes blogg men hon har slutat be om det.
Blondinbella & co har verkligen lyckats med spons och annonsförsäljning! Imponerad.
Jag vill också ha spons. 
Canon, jag har inte alla era kameror och är en jävel på att tala väl om era produkter och få folk att förstå att kvalité kostar.
Profoto, era blixtar är väldigt bra och jag vill ha hela sortimentet så ni kan själva välja vad ni vill börja skicka.
Swissmasai, jag har redan fått min mamma och min kompis att köpa era skor utan att jag köpt dem själv. Så bra tyckar jag att de är. Jag har storlek 42. Tänk vad jag kan tala väl om dem om jag hade egna.
Jag har 1-2 läsare.

Inga kommentarer: