fredag 16 maj 2008

Filmtajm


Jag är väldigt trött på mig själv. Jag är trött hela tiden och har varit det i ett par månader nu. Det jag åstadkommer om dagarna är ett cykla 20 km och sen sysselsätta mig utan att somna tills jag får gå och lägga mig igen. Nu ligger jag i sängen och tittar på ännu en film och den är faktiskt jättefin! Into the wild av Sean Penn. Den är väldigt lik mig, jag är inte som killen i filmen, jag är som filmen. Ja, det är mycket huvud och lite aktion nu för tiden.
Kommer antagligen att åka till Sodankylä filmfstival i Juni. Vänninan som varit där många gånger och som jag får åka med frågade varför jag vill åka. För att jag är gravid och det är sista chansen och jag har alltid velat åka men aldrig gjort det medans hon och en massa varit där varje år. Och så skulle Milos Forman komma och han har gjort min favoritfilm Hair men nu visar det sig att han ställt in. Buhu! Eftersom jag beslutat mig för att åka så behöver jag kanske inte det.
Nu är det danskar i filmen! Underbart!
 

Inga kommentarer: