tisdag 4 november 2008

Nacken fortsätter


Kiropraktikern ringde igår. Vi kom fram till att det var meningslöst att försöka behandla mig. Behandling i slutet av graviditeten kan leda till att förlossningen startar och det har jag ingen lust med. Så jag fortsätter med smärtlindrande piller och stavgång. Min hemmabyggda teori är att stavgång ökar blodcirkulationen och rörelsen i nacken och på så sätt så kurerar jag mig själv.
Vi var hos barnmorskan igen. Han är lika tråkig som vanligt. Är du svullen, har du högt blodtryck? Ja. Då är det nog havandskapsförgiftning. Men det är det ju inte, back of bitch. Skall lämna urinprov och mäta blodtrycket imorgon igen. Jag kommer aldrig få ta det lugnt och vara mammaledig.
Har beslutat mig för att inte salta min matlagning nån mer och på så sätt försöka få ner svullnaden i kroppen.
I dag är det mammajooga.

Inga kommentarer: