lördag 1 november 2008

Nackspärr


Nackspärren fortsätter tyvärr. Eftersom jag är gravid så får jag inte några bra läkemedel utan bara mesiga smärtlindringspiller. Umgicks halva dagen med Marianne igår. Väl hemma hos i förorten så byggde hon ihop en värmedyna av ett örngott och grötris. Den har gått varm i mikron hela natten, tack så hemskt mycket Marianne! Halv 9 i morse sms:ade jag till Mariannes gamla kiropraktiker och bad om hjälp. Han har inte svarat ännu, har väl annat för sig en lördag morgon.
Det känns ändå eventuellt som om livet är liiite lättare idag än igår, kanske kan jag snart röra mig igen!
Idag står ställa i ordning arbetshörna och gör portfolio på arbetsschemat. Markku får vara chef för båda projeketen, det är han kanske inte helt medveten om ännu. Men proffesionella-Eva har packat ihop och gått hem, kvar är bara Eva, 3 år och hon är ingen hejare på att få sker gjorda.

Inga kommentarer: