fredag 21 november 2008

Viljas första vecka.


Framme!

Här blir jag mätt och vägd. 49 cm, 2.9 kg.

Efter förlossningen.

Min stolta pappa.

Jag.

Min mamma är konstfotograf o gillar suddiga bilder.

Familjerummet.

Min glada mamma.

Tankfull.

Söt.

Sötare.

Jag är sötast i världen, även när jag sover.

På väg hem från sjukhuset, på måndagen.

Äntligen hemma!

När mamma skypear brukar jag äta...

...eller sova.

Första gången utomhus, skall kolla vikten hos barnmorskan.

Tack mormor!

Jag kan suga på tummen.

1-veckas-kalas.

Här skall det ätas!

3 kommentarer:

Sade Kahra sa...

Va? Inga bilder idag???
Vi vill se ALLT! Gärna mikroskopiska bilder på bebisbajset också:)

Eva sa...

Watch out what you wish for...

hugo der knabe sa...

BEAUTYFULL IMAGES,SWEET BABE,hälsningar fran spain Hugo.