måndag 16 mars 2009

Bärsele

Vi har skaffat en Manduca-bärsele och idag var det dags att träna Vilja och mig i användandet. För att göra den lite mänsklig för henne så hade jag bara bh och mjukisbyxor, hudkontakt tänkte jag. Jag gick fram och tillbaka i lägenheten, allt var frid och fröjd, hon skrek i 20 minuter och sen somnade hon. Där gick jag halvnaken och insåg att jag skulle få fortsätta promenera på våra 40 m2 i minst en halvtimme om jag inte kom på något bättre. Tog på mig de största kläderna i garderoben och en mössa, BAD-hair-day, och sen traskade jag runt på stan och såg snygg ut i en halv timme medans prinsessan sov. Markku sprang under tiden 14 km.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snälla , kan man inte få se dig á naturell så man kan se bärselen och inte bara en höggravid baglady. Skrattad3e gott. Stor kram Ami