torsdag 12 mars 2009

TV


Det är inte så lätt att titta på tv här, programmen är såååå dåliga. Jag gillar dåliga tv-program men det finns gränser. Dokusåpor som Real Desperate housewives, New York, körs i repris i timtals kväll efter kväll. Nåt som kan vara kul en timme i veckan gnuggas in i ansiktet tills det inte är roligt längre och jag har inte kunnat hitta något bra program. De program jag gillar, 30 Rock, Desperate Housewives och Big Love, går på kanaler jag inte har eller så drunknar de i skit så jag inte hittar dem.
Idag fick jag ett tips om att talprogrammetRachel Maddow, på någon kanal, innan klockan 22, vår sovtid. Och jag hittade henne! Och programmet är bra! Första gången jag ser Obama på tv:n på två veckor.

3 kommentarer:

johan p sa...

det är cw du ska skaffa dig. både gossip girl (premiär på måndag) och 90210.

Eva sa...

Jag har CW. Kommer att titta på GG men undviker 90210. Imorgon kväll visas Will Ferrells take on Bush på HBO så då skall vi gå hem till vänninan som har den kanalen. Ladda ner!

Tina Thorman sa...

Husker det fra Denver, så ikke et eneste godt program selvom jeg forsøgte hver aften ved sengetid... Men der var en kanal hvor man selv valgte gamle film, og det var ret underholdende...