torsdag 18 september 2008

Mindre bloggpaus


Hemmadatorn är på reparation så jag är inte så bra på att uppdatera.
Fick ett brev från tandläkaren igår att jag är välkommen den 28.10. Beställde tid i våras så väntetiden var bara ett halvt år. Det är för att jag är gravid och vi gravida får förtur. För vanliga dödliga tar det över ett år. Tandläkarmottagningen ligger å andra sidan i andra ändan av stan. Allt kan inte vara perfekt.
Frisören har cyklat och brutit armen så jag kan inte klippa mig innan vecka 49 så nu måste jag få förtroende för en annan frisör. Inte kul.
Skickar nu bilder till agenturen i New York som sedan skall skickas till en tysk tidning. 30 bilder över ftp:n. Om Kjell Westös Helsingfors.
Mina föräldrar har inte lyckats få igång Skypen en enda gång sedan den 5.9.
Nu är alla bilderna skickade så jag går hem. Hej då.

Inga kommentarer: