söndag 14 september 2008

Söndag


Det blev varken svampskog eller kaffeburk för mig igår. När jag stod med burken i handen så kände jag att det inte var för nåt för mig, vi har redan en kaffeburk. Charlotta fick dock en och hon blev glad. Vissa saker är som gjorda för att fås, inte att köpas. Sen utförde vi en massa andra små ärenden, stödstrumpor till mig bl.a., finally. De är sköna och jag känner mig inte så krämpig längre. Köpte 33 €:s från Woolford och 5 €:s från Lindex. Woolford åker tillbaka till butiken och så köper jag fler från Lindex för pengarna.
På kvällen var det party-party hos Charlotta för mig. Markku valde att vara hemma och måla barnrummets väggar, sådan är han. Festen var jättetrevlig och jag kom inte hem förrän vid 2-tiden, det händer sällan nu för tiden.
Ligger på kökssoffan medans kaningrytan puttrar på spisen. Skall iväg på ett fotokonstseminarium lite senare idag, kloka människor talar bl.a. två från Danmark. Och sen har Dean sin antagligen sista barbecue-på-terrassen-för-säsongen. Skulle vilja motionera liiite nån gång under dagen också för jag skall till barnmorskan och vägas i morgon bitti och sötebrödshelgen syns på vågen.
Och Markku han fortsätter att måla barnrummet.

Inga kommentarer: