onsdag 15 oktober 2008

Barnmorskan


Idag var han lite tradig. Jag kan plötsligt ha lite graviditetsdiabetes och måste gå på sockerprov igen. Och så fick de för sig att jag har ont i armarna och att sköldkörteln flippat. Mer tester. Och han är glad för mera ultraljud och gud vet vad. Min inre barnmorska säger att allt är under kontroll men jag är tvungen att spela med, för barnets skull. Nu har jag gått upp en hel del i kilon, 12 kg sedan invägningen i våras. Svullen skulle jag vilja tro men det kommer inte ut lika mycket som jag stoppar i mig heller. Om ni undra alltså.
Idag har jag fotat individuella porträtt av 26 damer, mycket photoshop kommer det att bli känner jag. Har 6 jobb-bilder sedan tidigare att photoshopa + 28 säljägarporträtt och nu 2x26 damer. Hu!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du er så smuk som en skærsommernatsdrøm!

God fornøjelse med fotoshopperiet (det lyder da lidt af shopping)!

:-)