tisdag 7 april 2009

Äntligen!

Nu har Filminspeningen kommit till vår gata. Ingen får parkera på gatan förutom filmteamet, lappar sitter uppe, kablar sträcker sig fram och tillbaka längs trottoaren och lampor står riktade mot vårt hus. När jag frågade en kille i Crew-tröja vad de filmar sa han-A commercial, nothing special. Men det svaret nöjde sig inte mästerdetektiv Blomkvist med. Så jag frågade en av paparazzi-killarna vilken kändis de väntade på.-Jennifer Aniston. Commercial my ass säger jag.

I denna lägenheten håller de till. Sätt på popcornen!

5 kommentarer:

Marianne sa...

Fy hundan va ballt! Aniston! Wohoo! Popcorn it is! Har du en bra kikare?

Birgitta sa...

Vilken lycka för markku!!! Svärmor

Eva sa...

Jag tror de skall fortsätta ikväll för konerna på gatan är kvar

Anonym sa...

Har du skaffat kikare?
c

Eva sa...

Ingen kikare men jag åkte upp till 15de våningen igår och då såg jag med full tydlighet det mesta. Vågade inte vara kvar så länge för det var väldigt synligt. Såg inte Jennifer.