måndag 20 april 2009

Påskhelgen

Familjen var i Washington DC i påsk. Vi tog bussen dit, till en tiondel av priset för tåget.


Väl framme på hotellet slappade vi en stund innan vi gav oss ut på stan.

Väl utanför dörren gick vi raskt ner till Vita Huset. Mindre än vad vi trodde men FINT ändå.

Jag blev lite tårögd. Det kändes som om jag var nära västvärldens universums center.

Sak jag inte visste: att två röda lampor blinkar hela tiden högst upp på Washington monumentet.

Där var Cherry blossom-festival.


BTW, vi har slutat titta på TV och hej vad mycket mer saker som jag får gjort då. Som till exempel alla de 18 följande inläggen. På en kväll! Orkar jag lägga upp dem så orkar du gå igenom dem.

3 kommentarer:

AMI sa...

Får inte upp några bilder! Hur gör en amatör?

Eva sa...

Jag får nog lägga upp dem igen.

Ami sa...

Tack nu funkade det.
Den m dig och ätteläget vilandes i sängen på hotelet är en HIT.