måndag 20 april 2009

Min så kallade tutor

Hon har inte gjort sitt jobb och chefen för utbildningen har sökt en ersättare åt mig. Nu fick jag det här mailet, out of the blue, från min ex-tutor. Det enda positiva i det är att galenpannan har skickat kopior till chefen för utbildningen och två medarbetare till. Jag har ingen aning om vad hon syftar till och har svarat det till alla. Fortsättning följer.
Tidigare har hon inte svarat på mail, telefonsamtal och när jag sökte upp henne på hennes kontor för att försöka arrangera ett möte smällde hon dörren i huvudet på mig.

No student may not at any time, under any circumstances attend another class without my permission.
You may not approach another faculty member to seek permission to attend their class.
Even if that faculty member says yes, to be polite, it is unfair to your other classmates who you are taking time away from in that class and Is the policy of the school.
This is outrageous and unprofessional behavior especially if I have already told you, no.

No one may add or drop any class without my permission. The numbers are balanced to give everyone equal time in class.

If any one has done so, I would ask that they make a personal apology to everyone in the class.

Best,
Alison

4 kommentarer:

Birgitta sa...

J Eva detta verkar helt sjukt.Du måste träffa hennae och få förklara dig,och få upprättelse.. Stå på dig kram mamma

Eva sa...

Jag har nu talat med chefen for det hela och tydligen har damen skickat ut det till alla eleverna, inte bara mig. Det syns bara inte och eftersom jag inte far e-mail av henne i vanliga fall och att hon inte svarar pa mail, inte nu heller, sa antog jag att det var personligt. Chefen bad om ursakt.

Marianne sa...

Hon verkar ju gå på droger den där kvinnan! Och vadå "Best Alison"? Best my ass! Vilket kontrollfreak! Hoppas hon blir av med jobbet och sitt mejlkonto.

Tina Thorman sa...

Ja hun lyder ikke helt rask... Og tænk hvis det er alle studerende, der får den slags info... Det gør da bare sagen mere absurd. Hohøj sikke det går derovre. Og spændende stol til Vilja, og fin morgenmad i DC og og og....