söndag 19 april 2009

Fredrik och Filip


Fredrik & Filip kom till efter att jag lämnade Sverige för 14 år sedan. Så lika lite som att jag hört en Lars Winnerbäck låt har jag sett F&F:s tv-program. Fel kanal är de på också, 5:an, sänds inte utomlands. Nu är de här i NY så vi skall gå på tv-inspelning idag, en sån har jag aldrig varit på. Vi är inte publik utan sitter och stirrar på en tv-screen i rummet bredvid, en väldigt bra lösning med tanke på Vilja. Jag hoppas MYCKET på snittar, dricka och presenter.
Tidigare hade jag läst att Killing-gänget skulle komma till premiären och att FF skulle ge dem Killinggängets idoler i present till dem. Förstå min besvikelse när det är Jonas Gardell och Marilyn Manson som gästar. Markku påpekar att jag 2 gånger betalat pengar för att se Gardell. Inget fel på killen men Killinggänget och deras idoler hade varit roligare. Men först en runda till Brooklyn. För att vi kan.
Washingtonbilderna kommer att komma en dag.

1 kommentar:

Birgitta sa...

Kul Eva!! Jag skall nu sätta mig och titta på 5 an. Vi hörs kram mamma