lördag 10 oktober 2009

TV


Det har blivit liiite svårare för mig att följa mina tv-serier men svårigheter är till för att överkommas. När Vilja och Markku just gick till Prisma för att köpa mat så föreslog Markku att jag skulle dammsuga. Då föreslog jag att jag tittar på tv-serier istället och dammsuger när de kommer tillbaka. Det blir inte mycket egentid för en hemmafru som jag så då vill jag göra nåt som jag tycker är kul, inte praktiskt. De är tillbaka, Vilja sover, jag bloggar och han dammsuger. När de var borta såg jag avsnitt fem i säsong tre av Mad Men, jag ligger tre avsnitt efter, hade inte hänt innan Vilja.
Weeds är över för den här säsongen, cliffhangern var på vanligt Weedsmanér otroligt spännande. Entourage är också över, ingen cliffhanger där inte, alla var jättelyckliga i slutet och redo för nya äventyr.
Gossip Girl, Desperate Housewives, Mad Men, Californication och Dexter hänger jag med i. Drop Dead Diva och Bored To Death skulle jag vilja se men jag har inte tid att slötitta på nåt som inte är bra så de ligger på lagret och väntar. Allt jag vet om tv-serier har jag lärt mig hos Weirdscience.

Inga kommentarer: